marți, 1 februarie 2011

Pentru noi si dragostea noastra

8. Acum ca iar ai plecat departe,sufletul meu e trist si nemangaiat.Te iubesc mult.pt EUGEN CATRINAR de la LAURA CATRINAR
Status adaugat de Laura Catrinar, in categoria Triste, la data 03-12-2009 

9. Am toata admiratia fata de tine te iubesc si nu vreau sa te pierd niciodata. de la EUGEN CATRINAR pt. LAURA CATRINAR

Status adaugat de EUGEN CATRINAR, in categoria Triste, la data 03-12-2009 10. Imi pare rau,eu sunt alaturi de tine cu sufletul,dragostea si iubirea mea.Desi sufar mult ca esti departe,dar te iubesc enorm si te astept sa vi aproape de sufletul meu.de la LAURA CATRINAR pt.EUGEN CATRINAR.
Status adaugat de LAURA CATRINAR, in categoria Triste, la data 09-12-2009 

11. O sa ma sting ca o lumanare de de dorul tau,pt.ca imi lipsesti tot mai mult dragostea mea.de la Laura Catrinar pt. EUGEN CATRINAR
Status adaugat de LAURA CATRINAR, in categoria Triste, la data 09-12-2009 

12. Sunt trist pentru ca eti departe de mine si sufletul meu.Te iubesc.
Status adaugat de EUGEN CATRINAR, in categoria Triste, la data 11-12-2009 

13. Toata dragostea mea se indreapta acum spre tine si te strange in mreajele ei si nu-ti mai da drumu sa pleci niciodata.De la EUGEN CATRINAR pt.LAURA-ELENA CATRINAR.
Status adaugat de EUGEN CATRINAR, in categoria Triste, la data 11-12-2009 

14. Peste sufletele noastre s-a asternut tristetea pentru ca suntem departe unul de altul de atata vreme.O sa treca si asta dragostea mea si va veni ziua cand noi vom fi din nou impreuna.Vom uita suferinta,vom alunga tristetea si ne vom mangaia sufletele,daruindu-ne toata dragostea si iubirea noastra.Te doresc mult.de la CATRINAR LAURA pt. CATRINAR EUGEN.
Status adaugat de CATRINAR LAURA, in categoria Triste, la data 11-12-2009 

15. Pt.zilele si noptile triste in care singuratatea na-a facut sufletele sa arda si sa planga,acum cand vei veni sufletele noastre vor fi fericite,si vom construi in continuare tot ce nn-am propus.Abia astept sa vii,sa nu ma mai dezlipesc de tine si sufletul tau. de la LAURA CATRINAR pt. EUGEN CARINAR
Status adaugat de LAURA CATRINAR, in categoria Triste, la data 12-12-200.

 22. E GREU SI TRIST FARA TINE NU VREAU SA TE PIERD.TE IUBESC SI TE PUP DULCE PESTE TOT.de la CATRINAR EUGEN pt. LAURA CATRINAR.
Status adaugat de CATRINAR EUGEN, in categoria Triste, la data 21-12-2009 

23. SUFLETUL MEU E TRIST ACUM PENTRU CA TU ESTI DEPARTE.IMI LIPSESTI MULT.TE IUBESC.pt.EUGEN
Status adaugat de HRIHORHRIHOR@YAHOO.COM, in categoria Triste, la data 21-12-2009 

24. chiar dak ne vom desprati ...tine minte niciuna nu te va iubi cum te iubesc eo pe tn ...:(( te iubesc andrey :X
Status adaugat de anonim, in categoria Triste, la data 02-01-2010 

25. sa nu crezi niciodat ceea ce auzi,ci doar jumatate din ceea ce vezi
Status adaugat de doinitza_dulcika, in categoria Triste, la data 13-01-2010 

26. Sunt ca o lumanare care fumega,sufletul mi-e atat de trist cum n-a fost vreodata,umblu cu inima mahnita si ochii mereu umezi de lacrimile care adesea cad fara voia mea.Daca dragostea noastra se duce,daca iubirea noastra se va stinge si tu daca vei pleca din viata mea,atunci viata mea nu mai are sens.Eu simt ca tu ma iubesti si eu te iubesc,ti-am dat tot,fa cum simte sufletul si inima ta.LAURA
Status adaugat de LAURA-STEFANYA, in categoria Triste, la data 19-01-2010 

27. NU POT SA ADORM,MA GANDESC NUMAI LA TINE ATAT DE MULT TE IUBESC SI NU VREAU SA TE PIERD NICI SA TI SE INTAMPLE CEVA.INIMA SI SUFLETUL MEU E TRIST CAND TE STIU DEPARTE SI MAI ALES CA ESTI OBOSIT NU AM LINISTE. pt. Catrinar-Hrihor Eugen
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR ELENA-LAURA, in categoria Triste, la data 21-02-2010 

28. Seara iar se lasa incet peste intregul pamant iar sufletu-mi trist suspina dupa tine si dragostea ta.Esti atat de departe dragostea mea si imi lipsesti atat de mult.De cand ai intrat in viata mea inima imi bate numai pentru tine si vreau sa raman cu tine toata viata mea.Te iubesc enorm de mult.pt. CATRINAR-HRIHOR EUGEN
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR ELENA-LAURA, in categoria Triste, la data 21-02-2010 

29. Daca dragostea ta pentru mine s-ar stinge,daca tu ai pleca si n-ai mai veni...fiinta si sufletul meu ar muri fara tine...atat de mult te iubesc dragostea mea...pt. CATRINAR-HRIHOR EUGEN
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR ELENA-LAURA, in categoria Triste, la data 21-02-2010 

30. NU AM DE GAND ALTCEVA,TE VREAU DOAR PE TINE,NU VREAU SA TE VAD NEFERICITA SI SUFERIND,APRECIEZ CEEA CE FACI TU PENTRU MINE SI DRAGOSTEA NOASTRA.SPUNE-MI CE SA FAC,SUNT CU NERVII LA PAMANT,NU AM PLANS DE ANI BUNI CA SI CUM AM PLANS MIERCURI.TREBUIE SA STII CA TE IUBESC SI TE VREAU ALATURI DE MINE PT.TOPTDEAUNA.VREAU SA-MI RASPUNZI SINCER LA URMATOAREA INTREBARE : VREI SA TE CASATORESTI CU MINE ? AZI 12.10.2009. pt. CATRINAR LAURA-ELENA
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR EUGEN, in categoria Triste, la data 21-02-2010 

31. SA AI DRUM BUN SI SA AI GRIJA DE TINE.SUFLETUL MEU A RAMAS TRIST PENTRU CA TU AI PLECAT.TE IUBESC MULT SI ITI MULTUMESC PENTRU TOT CE FACI PENTRU NOI SI DRAGOSTEA NOASTRA.ASTEPT SA VII SA STAU LA PIEPTUL TAU...PT. CATRINAR-HRIHOR EUGEN
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR ELENA-LAURA, in categoria Triste, la data 23-02-2010 

32. CEVA SA INTAMPLAT CU TINE,SIMT EU ASTA SI NU VREI SA-MI SPUI.AS VREA SA STIU CE S-A INTAMPLAT.TE IUBESC SA NU UITI ASTA NICI O DATA PT. LAURA CATRINAR
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR EUGEN, in categoria Triste, la data 23-02-2010 

33. Tu pe mine nu ma superi te inteleg dar nici eu nu am crezut ca asa se va intampla,speram sa vin mai repede,am nevoie de tine,de iubirea ta si respectul tau.Te iubesc mult.pt.Laura Catrinar-Hrihor
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR EUGEN, in categoria Triste, la data 23-02-2010 

34. Zilele trc una cate una iar sufletul meu plange si suspina dupa mangaierile si sarutarile tale tandre.TE IUBESC. pt. LAURA CATRINAR-HRIHOR
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR EUGEN, in categoria Triste, la data 23-02-2010 

35. Acum in amurgul serii inima mea bate numai pentru tine,sufletul meu sufera pentru ca nu esti langa el sa-l alini,dar astept cu nerabdare aceea zi.TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL MEU. pt. CATRINAR-HRIHOR LAURA-ELENA
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR EUGEN, in categoria Triste, la data 23-02-2010 

36. Sunt daramat psihic si sufleteste,nu stiu ce sa mai fac sa sau cum sa fac sa ne mearga bine,as vrea sa fiu langa tine sa te strang in brate sa te mangai si sa te sarut.Nu le baga in seama,vede ca suntem fericiti si vor sa ne distruga.Eu nu te voi parasi nici o data pt.nimeni.Te iubesc.pt. Laura Catrinar-Hrihor
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR EUGEN, in categoria Triste, la data 23-02-2010 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu