marți, 1 februarie 2011

" Triste sunt sufletele noastre cand suntem departe unul de celalalt "

18. TE-AM VISAT asta noapte ca te intalneai cu un barbat si nici nu-ti pasa ca eu "te vedeam"sper ca VISUL sa nu devina realitate.Te iubesc mult PT. CATRINAR LAURA
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR EUGEN, in categoria Haioase, la data 23-02-2010 


16. EXCLUS TOTAL DIVORTUL !TE VREAU PENTRU TOTDEAUNA LANGA MINE DRAGOSTEA MEA.TE IUBESC MULT.pt.CATRINAR-HRIHOR EUGEN
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR ELENA-LAURA, in categoria Haioase, la data 21-02-2010 

17. Te-ai suparat sau mai parasit de nu-mi mai scrii?Eu te iubesc din tot sufletul si nu te-as insela nici o data.pt.Catrinar-Hrihor Laura-Elena
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR EUGEN, in categoria Haioase, la data 23-02-2010 

19. Am VISAT ca m-ai parasit,iar eu eram ca o barca naufragiata...cautam cu disperare colacul de salvare dar nu l-am gasit si cum eu nu stiam sa inot,se facea ca am ajuns pe fundul marii,acolo era frig fara tine si am varsat atatea lacrimi care au umplut un ocean...dar din fericire a fost doar un vis iar tu esti langa mine dragostea mea.Te iubesc.Pt. Catrinar-Hrihor EugenStatus adaugat de CATRINAR-HRIHOR ELENA-LAURA, in categoria Haioase, la data 23-02-2010 

22. Sunt rea dar nu ata de rea incat sa nu pot fi iubita.....iar tu ma iubesti pentru ca iti place rautatea mea.....te chem iar apoi te trimit,te otravesc iar apoi sunt dulce cu tine,iar tu ma iubesti asa cum sunt ..
Status adaugat de laura catrinar, in categoria Rautacioase, la data 23-02-2010 

23. daca intr-o dimineata m-as trezi fara tine as suna la 112 te-as da disparut...as spune sa nu te caute ca atat de mult ma iubesti incat nu poti trai fara mine si dragostea mea si vei reveni singur acasa...
Status adaugat de Catrinar-Hrihor Laura, in categoria Rautacioase, la data 23-02-2010 

24. barbatii sunt ca niste copii...trebuie doar sa stii sa le faci poftele si sa ai grija de ei...iar ei iti dau si sufletul...daca iubesc cu adevarat vor sta toata viata langa tine...
Status adaugat de Catrinar-Hrihor Laura, in categoria Rautacioase, la data 23-02-2010 

22. TE VREAU,TE IUBESC SI TE DORESC...IN FIECARE ZI TE VOI VRAJI CU DRAGOSTEA MEA SI TE VOI FACE SA MA IUBESTI VESNIC...TE PUP DULCE PESTE TOT PT. CATRINAR-HRIHOR EUGENStatus adaugat de CATRINAR-HRIHOR ELENA-LAURA, in categoria Agatat, la data 23-02-2010

 64. Tristetea apasa tot mai mult peste sufletul meu,am un suflet viu,nu sunt din piatra,am nevoie de dragostea ta,asa cum am nevoie de apa,am nevoie de tine cum am nevoie de aer,fara apa si aer nu poti trai,fara tine si dragostea ta nici eu nu pot trai...fara tine sunt ca uncondamnat la moarte,ca un condamnat ce isi asteapta sentinta cu groaza,dar totusi sperand intr-o gratiere...asa astept si eu,sperand ca vor veni zile mai bune si pentru sufletul meu,zile in care sa fii mai mult cu mine.
Status adaugat de Laura Catrinar, in categoria Triste, la data 01-02-2011 

65. Mi-am dorit mult si din tot sufletul sa am un suflet pereche,ceva ce sa fie doar al meu...acum l-am gasit,dar ce folos daca nu e langa mine atunci cand imi este greu,ce folos daca sufletul meu mai mult e trist,ce folos daca lacrimile imi curg adesea iar inima mea este mahnita ? Ma simt adesea desprinsa dintr-o lume ireala,parca dintr-o poveste...IGNOR durerea si suferinta pentru o dragoste adevarata.dar simt ca aceasta durere lasa urme adanci in sufletul meu...
Status adaugat de LAURA CATRINAR, in categoria Triste, la data 01-02-2011 

66. IUBIREA MEA TU ESTI CEL PE CARE IL IUBESC CU ADEVARAT,PE TINE TE VREAU DIN TOT SUFLETUL SI CU TINE VREAU SA RAMAN PANA LA CAPATUL VIETII...CU TINE ADORM SI MA TRZESC IN GAND,SUFAR ENORM PENTRU DRAGOSTEA NOASTRA,SI IMI ESTE TOT MAI GREU CAT TU ESTI DEPARTE...Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR LAURA, in categoria Triste, la data 01-02-2011 

67. Mi-e atat de greu fara tine,simt lipsa ta tot mai mult,nu stiu ce se intampla cu mine si cu sufletul meu ? Abia astept sa te simt langa mine,sa nu ma mai dezlipesc de tine,sa simt,sa simt dragostea ta de care am atata nevoie.Te iubesc mult de tot dragostea mea.
Status adaugat de CATRINAR-HRIHOR LAURA, in categoria Triste, la data 01-02-2011

 68. Imi vine sa-mi strig durerea din suflet sa se auda pana la tine...si as vrea sa poti simti si tu macar pentru o clipa tot ce simt eu in suflet.Imi doresc poate prea mult iubirea si de aceea nu o pot avea langa mine cand simt nevoia de ea...imi doresc poate prea mult sate am mereu langa mine si de aceea nu te pot avea...da,poate imi doresc prea mult fericirea iar pretul e mult prea mare.Pretul e singuratatea...
Status adaugat de Laura Catrinar, in categoria Triste, la data 01-02-2011 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu